Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Nižšie sme vybrali najčastejšie kladené otázky na webovej stránke livli.sk.
Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky používateľov:
Odhadovaný čas dodania každého výrobku si môžete pozrieť pri zadávaní objednávky. Konečný čas dodania sa môže líšiť v závislosti od vyťaženia skladu alebo dopravcu.
Áno. E-shopy doručujú tovar aj do Českej republiky (v závislosti od e-shopu).
E-shopy zvyčajne dodávajú tovar 2 pracovné dni po objednaní, ak je výrobok na sklade.
Cena dopravy sa líši podľa hmotnosti a ceny jednotlivých položiek. Presnú sumu za dopravu vybraného produktu uvidíte vždy, keď ho pridáte do nákupného košíka v e-shope.
Samozrejme. Tovar je možné reklamovať na adrese uvedenej v obchodných podmienkach. Ak je reklamácia oprávnená, náklady spojené so zaslaním tovaru uhradí predávajúci. Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar čo najskôr po doručení a vrátiť ho v pôvodnom obale.
Áno, pri zadávaní údajov zaškrtnite políčko pre dodaciu adresu, fakturačná adresa sa líši od dodacej adresy.
Skladová dostupnosť výrobku je vždy uvedená na stránke s podrobnými informáciami o výrobku v e-shope.
Náš portál nie je predajcom tovaru, svoju objednávku môžete sledovať priamo v e-shope, kde bol tovar zakúpený.
Nemusíte sa registrovať. Objednávky v e-shopoch môžete zadávať bez predchádzajúcej registrácie.
Približné informácie o dostupnosti sa dajú ľahko zistiť – na samotnom tovare je uvedený približný čas, kedy bude tovar k dispozícii.
Ak máte zľavový kupón, môžete ho uplatniť po kliknutí priamo v košíku e-shopu, kde si tovar kúpite.
Napište nám na info@livli.sk, rádi vám pomůžeme s vaším dotazem.